Regulamin sklepu - Sako-Expo Techtextilplast

Kategorien

Hersteller

Verkaufshits

Regulamin sklepu internetowego Sako-Expo

Sklep internetowy dostępny pod adresem www.sakoexpo.com.pl, prowadzony jest przez SAKO-EXPO Techtextilplast Henryk Sakowski sp. j., wpisaną przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia, XX Wydział Gospodarczy do Krajowego Rejestru Sądowego - Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000012904. Siedziba firmy znajduje się w Aleksandrii 6, 95-035 Ozorków. NIP: 732-155-03-40, Regon: 471516954.

Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy SAKO-EXPO prowadzi sprzedaż hurtową i detaliczną za pośrednictwem internetowej platformy handlowej. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.sakoexpo.com.pl oraz telefonicznie nr +48 607 770 236 lub  (+48 42) 656 09 51.
  2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Ceny podane na stronie przedstawione są w wartościach netto (dla hurtowej lub detalicznej sprzedaży), wyrażone w polskich zł (PLN). Do każdej ceny należy dodać podatek VAT w wysokości 23%.  Na każdy sprzedany towar wystawiamy faktury VAT lub paragon fiskalny.
  4. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich i spedycyjnych. Istnieje także możliwość odbioru osobistego po otrzymaniu informacji o dostępności towaru w magazynie. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu na stronie Koszty transportu.
  5. W sytuacji, kiedy występują duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i dostawy poszczególnych towarów, składających się na jedno zamówienie, sklep może samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części zamówienia, korekcie ulegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej lub reklamowanej części zamówienia.

Logowanie i rejestracja

  1. Sklep Sako Expo umożliwia klientom dokonanie zakupu na dwa sposoby:
  • szybkie zamówienie - zamówienie bez konieczności rejestrowana się w serwisie, dane klienta nie są wówczas zapamiętane przez stronę, a przy następnym zakupie będzie konieczne ich ponowne wprowadzenie
  • rejestracja - to utworzenie konta w sklepie Sako Expo. Posiadanie konta umożliwia dodawanie kilku adresów wysyłki, danych do faktury i nie opróżnia koszyka produktowego. Dane wprowadzone w procesie rejestrowania w sklepie podlegają ochronie w myśl Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.1997 r. Firma Sako Expo nie wykorzystuje danych zebranych w procesie zakładania konta do wysyłania informacji o charakterze handlowo - marketingowym, chyba, że właściciel konta wyraził na to zgodę w procesie rejestracji.
Formy płatności dostępne w sklepie sakoexpo.com.pl:

  • Przy odbiorze – zapłata gotówką kurierowi, pracownikowi firmy spedycyjnej lub w kasie punktu odbioru osobistego. SAKO-EXPO zastrzega sobie w niektórych sytuacjach prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień.
  • Przelewem tradycyjnym- po zarezerwowaniu zamówionego towaru, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania do wysyłki. Więcej o terminach realizacji zamówienia na stronie Czas realizacji zamówienia. Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu na stronie Koszt transportu.
  • Szybki przelew - dokonywany za pomocą serwisu T-Pay pozwala na wykonywanie przelewu z     konta na konto serwisu T-Pay (dane do przelewu pojawią się po wybraniu opcji "szybki przelew").   Przelew jest księgowany dużo szybciej, niż przelew tradycyjny, dzięki czemu produkty są wysyłane w krótszym czasie.

Wysyłka towaru

  1. Zamówienia złożone w danym dniu do godziny 12:00 zostaną wysłane do klienta tego samego dnia . Nie dotyczy to jednak zamówień, które wymagają wszelkiego rodzaju personalizacji produktu pod wymagania klienta, np. materiał odcinany z rolki, oczka niekupowane w fabrycznych opakowaniach, folia cięta w pasy, itd. Klienci, którzy mają wątpliwość, czy ich produkt wymaga personalizacji proszeni są o kontakt ze sklepem Sako-Expo.
  2. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia. Należy pamiętać, iż: termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy. W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się dodatkowo o czas realizacji przelewu. Przesyłki są dostarczane firmą kurierską - zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu. SAKO-EXPO nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przez firmy kurierskie z umów obsługi przewozowej.
  3. W przypadku odbioru osobistego, przesyłki są dostarczane do wskazanego punktu odbioru osobistego. O możliwości odebrania zamówionego towaru informujemy drogą e-mailową. Przesyłkę należy odebrać w ciągu 7 dni od otrzymania informacji o możliwości odbioru towaru. Przesyłkę, która nie zostanie odebrana w wyznaczonym terminie odsyłamy do magazynu, a zamówienie anulujemy.
  4. Firma Sako Expo współpracuję w zakresie dostaw z następującymi firmami kurierskimi i spedycyjnymi: HATRANS oraz UPS. Nie ma możliwości wysyłki towaru korzystając z innych, niewskazanych w regulaminie firm przewozowych.
  5. W przypadku zamówień o łącznej wartości poniżej 49 zł netto, doliczana jest opłata za przygotowanie produktów do wysyłki w wysokości 20 zł netto. 
  6. Koszty transportu są zróżnicowane i zależą od: miejsca dostawy (odległość od siedziby firmy Sako Expo) oraz od wielkości i wagi zamówienia. Szczegółowa tabela z kosztami dostaw znajduje się na stronie Szybka dostawa
  7. Po wybraniu odpowiedniej opcji dostawy klient zostanie automatycznie poinformowany o łącznej kwocie zamówienia, z wyszczególnieniem kosztów dostawy.

Procedury reklamacyjne

  1. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy przesłać do centrali firmy SAKO-EXPO. Dane teleadresowe znajdują się w zakładce Kontakt.
  2. Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
  3. Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru z umową. Za dzień zgłoszenia reklamacji uznaje się dzień dostarczenia pisma reklamacyjnego wraz z dowodem w postaci zdjęć lub części reklamowanego produktu. Jeżeli będą wymagane dodatkowe ekspertyzy techniczne wykonywane przez zewnętrzne firmy, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni firma SAKO-EXPO nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznała żądania za uzasadnione.
  4. Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 14 dni od momentu zakupu, Klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym. Tryb przyspieszony dotyczy tylko produktów nienoszących śladów użytkowania. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny na magazynach firmy, nowy towar zostanie wysłany w ciągu 2 dni roboczych od dostarczenia niezgodnego towaru do sklepu. Jeżeli nie będzie to możliwe firma zaproponuje nabywcy zwrot równowartości ceny produktu lub zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach.
  5. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi firma SAKO-EXPO.

Zwroty towarów

  1. Zgodnie z Ustawą  z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827), w terminie czternastu dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy (z wyjątkiem produktów i usług zawartych w Art. 38. - Ustawy o prawach konsumenta ) i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust.2 i art. 35 ww ustawy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość "Wzór formularza odstąpienia od umowy". Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, proszę skontaktować się z centralą firmy - dane w zakładce Kontakt. "Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy"

    Uwaga! Zwrot w terminie 14 dni nie dotyczy produktów, które wymagają personalizacji pod klienta, tj. odcięcia materiałów lub tkanin z rolek pełno nawojowych, pojedynczych sztuk produktów sprzedawanych w opakowaniach w hurtowych ilościach, itp.

  2. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
  3. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu firmy SAKO-EXPO nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje w chwili potwierdzenia przez firmę SAKO-EXPO przyjęcia zamówienia do realizacji.
  4. Firma SAKO-EXPO dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 14 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na zapłatę za zamówione towary oraz na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
  2. Firma SAKO-EXPO zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania zamówienia w sytuacji, kiedy historia współpracy podważa wiarygodności i rzetelność klienta.

Obsługa plików cookies

Cookies, czyli ciasteczka, to małe pliki tekstowe wysyłane przez serwer internetowy a następnie zapisywane na urządzeniu użytkownika.
Zawierają one informacje, które umożliwiają m.in. zapamiętanie logowania do serwisu lub zapamiętanie towarów dodanych do koszyka.
Informacje zawarte w cookies są szyfrowane i mogą być odczytane wyłącznie przez serwer, który je utworzył.

W jakim celu zbieramy pliki cookies?
Ciasteczka są przez nas wykorzystywane do tworzenia anonimowych statystyk, które pozwalają nam zrozumieć sposób,
w jaki użytkownik porusza się po sklepie internetowym a następnie ulepszać jego strukturę oraz w celu utrzymania sesji użytkownika
po zalogowaniu, dzięki czemu nie musi się on logować na każdej podstronie sklepu.
Agregowane dane nie są wykorzystywane do personalnej identyfikacji użytkownika.

Blokowanie plików cookies

Użytkownik może ustawić swoją przeglądarkę tak aby pliki cookies nie zapisywały się na dysku lub tak, by były usuwane
po upływie określonego czasu.
Informujemy, że ograniczenie stosowania plików cookies może wpłynąć na funkcjonalność sklepu internetowego.
Dowiedz się jak wyłączyć automatyczne zapisywanie ciasteczek w Twojej przeglądarce:

• Internet Explorer
• FireFox
• Opera
• Chrome

Warto pamiętać:
Przy każdorazowym odejściu od komputera, czy też opuszczeniu naszej witryny należy się wylogować z serwisu
poprzez kliknięcie przycisku "wyloguj" znajdującego się w prawym górnym rogu strony.
Nie należy udostępniać swojego loginu i hasła do konta.
Nigdy nie zwracamy się do Użytkowników, by udostępnili nam swój login lub hasło.
W sieci jest wiele osób, które mogą chcieć uzyskać od Ciebie te informacje i użyć ich przeciwko Tobie lub innym osobom.


Scroll